Прихильність до наданої інформації та підписання договору між користувачем та компанією захищені, забезпечуючи тихіший досвід та в межах t&Ш. Однак, якщо замовник не задоволений вирішенням питання і хоче, щоб компанія усвідомлювала цю проблему.
Під час надсилання запитання безпосередньо до служби підтримки клієнтів, формалізуючи офіційну скаргу протягом 10 днів після проблемної ситуації. Таким чином, підтримка клієнтів надасть більш детальну відповідь протягом максимального періоду до 30 днів після надсилання скарги в пошуку вирішення питання.
Як правило, у випадках суперечки Parimatch Україна Він має добре структуровану та визначену роздільну здатність. Ми завжди шукаємо рішення, задовільного для обох сторон. У свою чергу, платформа надає пріоритет, що резолюції вирішуються внутрішньо якомога швидше.
Тож знайте, що команда Parimatch завжди буде готова діяти найбільш етичним та правильним способом вирішення будь -якої проблеми, яка може виникнути. Існує кілька зусиль, які постійно працюють над вдосконаленням загальних процесів платформи та гарантують, що їй не потрібно використовувати цей ресурс.